marți, 19 februarie 2008

Bucuraţi-vă de o bonificaţie de 50$ la GAMEBOOKERS

Liga Campionilor intră în faza eliminărilor după vacanţa de iarnă, iar noi avem o ofertă inegalabilă pentru a repune balonul în teren încă o dată.
Vă oferim o bonificaţie de până la 50 $/ 30 €/ 25 £ pentru a putea paria pe cel mai important turneu de fotbal din Europa. Pentru a o revendica, trebuie doar să puneţi un pariu pe oricare dintre următoarele meciuri care vor avea loc pe 19 februarie.
După ce puneţi pariul, vom adăuga bonificaţia în contul dumneavoastră la timp pentru meciurile Ligii Campionilor din ziua următoare.
Marţi, 19 februarie:

Schalke v Porto
Roma v Real Madrid
Olympiacos v Chelsea
Liverpool v Internazionale

Vă rugăm să reţineţi:
Pariurile trebuie să fie plasate pe oferta 1x2 pe meciurile din Liga Campionilor care se vor desfăşura marţi, 19 februarie 2008.
Un pariu simplu trebuie să fie de minim 20 $/ 15 €/ £10.
Pariurile simple multiple pot fi acumulate pentru a ajunge la cel mai mare nivel al bonificaţiei atât timp cât pariul minim este de 20 $/ 15 €/ 10 £.
Pariurile combinate nu vor fi luate în considerare.
Bonificaţia va fi transferată în contul dumneavoastră miercuri, 20 februarie 2008.
Bonificaţia trebui să fie rulată de cinci ori la cote de 1,60 sau mai multe înainte de a putea fi retrasă.
Bonificaţia poate fi pariată numai în cadrul casei de pariuri gamebookers.
Bonificaţiile se limitează la numai una pentru fiecare jucător.
Jucătorii vor avea la dispoziţie două zile pentru a revendica bonificaţia.
Jucătorii vor avea la dispoziţie 10 zile pentru a îndeplini cerinţele de pariere.
Daca nu aveti inca un cont deschis la agentia de pariuri gamebookers, click aici: http://www.gamebookers.com/cgi-bin/intro.cgi?rid=299650

4 comentarii:

Anonim spunea...

salut . ce nu inteleg eu..daca pun 20 de dolari pe chelsea sa zicem.. si nu iese..banii nu ti mai dau inapoi nu?iti vor intra a doua zi sub forma de bonus ..?

Daniel spunea...

sal,
daca pariezi 20 $ pe chelsea( exemplul tau) si pierzi, vei primi inapoi cei 20 $ ziua urmatoare , cu conditia sa-i pariezi de 5 ori pe cote de minim 1,6 in urmatoarele 10 zile

Anonim spunea...

aha ok mersi.. nu ca am mai pus odata pe oferta cu 15 roni si nu i-am mai vazut banii ..

Daniel spunea...

sal,
si mie mi s-a intamplat sa "uite " gb sa-mi dea un astfel de bonus. din intamplare mi-am dat seama si le-am scris mail. mi-au dat bani imediat.