vineri, 8 august 2008

FOTBAL ROMANIA

Romania divizia A :

FC Vaslui - Gloria Bistrita 1 cota 1,60 miza 5 - expekt

SURPRIZA :
Poli Iasi - Steaua Bucharest HT x / FT 2 cota 4,50

Un comentariu:

Anonim spunea...

Salut,

Am vazut ceva mai devreme blogul tau si pot spune ca mi-a placut, as dori sa facem un schimb de linkuri daca se poate.

Am mai multe siteuri sport related ( www.tipseri.com ), un blog despre sport ( www.tipseri.com/fotbal ) si lista poate continua.

Daca se poate, daca ai timp si daca esti de acord bineinteles te rog sa ma contactezi la Y!Messenger ID: tipseri_com sau printr-un simplu mail la alex@tipseri.com

Multumesc mult si imi cer scuze pentru deranj.

O seara cat se poate de placuta,

Alex

PS. Am postat aici pentru ca nu am vazut nici o forma de contact pe blog, te rog sa stergi mesajul dupa ce il citesti ca sa nu se interpreteze ca spam.