joi, 26 februarie 2009

cupa UEFA

RECOMANDARI:

CSKA Moscow - Aston Villa 1 cota 1,70

3 comentarii:

Anonim spunea...

Orice mi-ar spune nimeni nu m-ar convinge sa pariez pe cota de 1.55-1.60 sau chiar sub cat are CSKA Moscova indiferent cat de mult a declarat O'neil ca isi va menaja jucatorii pentru partida cu Stoke, si ca nu il intereseaza Cupa Uefa.Crede-ti voi asta ...

Cota de 1.70 e ceva mai OK, dar din pacate nu mai se gaseste la nici o casa la ora actuala. Mi se pare prea drastica scaderea tinand cont ca a inceput de la 2.05-2.10

Oricat de frig ar fi in Moscova si oricat ar zice ca joaca cu rezervele am vazut cu totii ce inseamna fotbalul englez si sugerez evitarea acestui meci chiar daca mai mult ca sigur se va califica CSKA. Evitati meciul pentru ca pretul oferit este infim si nu merita jucat , e ca si cum ai plati 250 RONI pe o pereche de adidas ADIBAS, daca imi permiteti cliseul :)

Offtopic : Rezultate de cosmar pentru pariori in Liga pana acum , cred ca s-au scos casele bine de tot prin Liverpool 2, nici cei mai inflacarati englezi nu cred ca au jucat 2 in conditiile in care sufletul Gerard a lipsit, iar despre macelul de la Lisabona no comment :)

Sa fim feriti de ghinion !

Daniel spunea...

cota de 1,70 era la interwetten.
din pacate , dupa 2 zile nefaste de UCL, avem ceva de tras .

Anonim spunea...

Felicitari pentru ea , stai linistit nu am vrut sa te acuz de ceva , doar am facut o constatare si nu am regretat nici o clipa ca nu l-am jucat am urmarit integral meciul si n-a avut nici o sansa Villa dar ma temeam de 0-0 , ai vazut ce era sa pateasca si Udine tinand de 1-1.

Ar fi fost o seara prea faina daca ar fi batut Valencia , o recuperara integrala a pierderilor de pe CHL + profit timid.

Lasa ca a inceput Divizia A , pentru mine in forta cu 2/2 corect , dupa minutul 29 la Poli Iasi (c) @ 2.00 , iar la steaua x2 un pariu pus de dinamovistul din mine era de nerefuzat @ 2.30 la unibet avea in timp ce inaintea meciului la bet365 Steaua a ajuns la 2.00.

Sa speram ca va fi un weekend mai bun ca si restul ! Sa fim feriti de ghinion !