vineri, 6 martie 2009

FOTBAL ROMANIA

FC Vaslui v Politehnica Iasi 1 cota 1,66 miza 10 - bet365

2 comentarii:

Anonim spunea...

Tare-mi place cota de la bet365 ... cand stau sa ma gandesc ca aproape 1.70 e uhhhhh.

Vasluiul este pe locul 15 in clasamentul jocurilor de pe teren propriu , si sunt sigur ca aceasta situatie se va "remedia" incepand chiar din aceasta seara.

Mi se pare "bankerul" saptamanii , iar cota de 1.67 incanta mai ales ca Moldovan il cunoaste bine pe Bergodi care l-a antrenat la Rapid.

Deasemenea victoria Rapidului mi se pare de luat in seama , am "prins-o" la 1.65 atat avea la Mozzart , acum au coborat-o la 1.50 , dar am incredere bazandu-ma pe un argument ciudat :) Farul are 3 victorii consecutive , si e timpul sa fie opriti m-am uitat pe echipa care o vor alinia in aceasta seara si e cam "subtire".

Sa fim feriti de ghinion !

Daniel spunea...

intr-adevar era o cota foarte buna.
ai avut dreptate si cu rapidul, se pare ca in campionatul Romaniei ne merg bine pariurile. astazi vad un 1 pe o cota excelenta la Otopeni- sau la Ploiesti unde se va juca meciul.
sa avem bafta !