marți, 7 aprilie 2009

Pandurii Tg Jiu - Steaua Bucuresti 2 cota 2,35 miza 10 - bet365

3 comentarii:

Jurnal de pariu spunea...

Am un feeling de dinamovist la meciul asta hahahah :D dar kred k iese.

Ce mi se pare bun , e CFR-ul la Iasi (sti cum e antrenor nou = victorie + iasiul are prea multe meciuri bune si e cam timpul...) , si victoria Gloriei Bistrita , daca tu care esti Far intre Faruri ai luat 3-0 acasa intr-un meci capital cu o contracandidata la retrogradare , nu vad ce sanse ai pe un teren greu la Bistrita , unde mai mult ca sigur gazdele precum niste hiene flamande de puncte iti vor manca 'ficatii'.

Cat despre CHL Barca si United nu cred ca vor oferi surprize. Ce mi s-a parut interesant este cota oferita pentru nu da gol Chelsea, offline la ASTRA 2.50. In contextul unui meci de sub in mod sigur nu vor marca , Drogba are probleme la glezna lipseste Bosignwa iar odata cu el si doza de patrunderi si centrari , Ivanovic fiind mult mai defensiv,si vorba aia Liverpool nu e Juve.

Sa fim feriti de ghinion !

Daniel spunea...

Steaua a jucat execrabil, iar surpriza a fost Porto, care a meritat din plin egalul la Manchester.
felicitari pentru ponturile din Romania :)

Jurnal de pariu spunea...

Mersi , azi au fost la acelasi nivel alegerile mele pentru Romania , 2.80-ul de la Brasov pentru over mi-a adus o satisfactie aparte.

Merita incercat un x2 pentru Timisoara in Giulesti , ai totusi 2 sanse din 3 , statistic vorbind 66% sanse de castig. Din punctul meu de vedere e clar un 50-50, iar cota de 2.00 la +0.5 pe poli de la b365 mi se pare de luat in calcul.

Vaslui over iarasi , si la Dinamo simt un over, dar conform legilor lui Murphi la poate cel mai deschis meci al etape asa pe hartie Craiova - Dinamo vom avea parte de un "sub" , cum la celelalte dueluri "tactice" gen Urziceni , Brasov am avut sarabanda de goluri.

Om vedea , Porto nu a meritat egalul, merita victoria pe deplin , imi pare rau ca am pierdut multi bani pe victoria lui United , as fi avut o satisfactie aparte daca ar fi fost victorie Porto dar asta este.

Sa fim feriti de ghinion !