marți, 22 martie 2011

SURPRIZA:
Ascoli - Vicenza x HT/xFT cota 4,50

4 comentarii:

ion spunea...

Ma nu stiu de ce da meciul asta i-mi face cu ochiul sa-l joc over sau fix 3 goluri ma mai gandesc.
si mai am in vizor pe Brighton-Notts gazdele liderul la zi n-au mai pierdut de mult timp(griji cu promovarea n-au) si ma gandeam la un 2 si anca unu din cupa libertadores Libertad-Once caldas alde dayro moreno merg ceas in columbia nici gazdele nu-s panarame da parca i-as lua 2 pe columbieni ca-i ,cam ultimul tren sa mearga mai departe,ehh om vedea diseara,bulan s-avem ca trebuie si de ala nu merge numai cu analize si alte d-alea.

ION spunea...

IERI AM STAT SI AM ANALIZAT O GRAMADA DE JOCURI SI TOT AM LUAT-ONFREZA CU 1 MECI
TOURS-NANTES 1
URZICENI-BRASOV 2-3 GOLURI
EMPOLI-REGINA XH
AALESUND-FREDRIKSTAD 2
GIMNASIA LA PLATA-TIGRE 1
BOCHUM-COTTBUS 2 asta ma mancat am zis ca-i meci de 6puncte cum zice nea Mitica Dragomir si am crezut cu tarie ca Cottbus ia 3puncte si o optiune serioasa la promovare.400 si ceva de lei cu 1 leu la parisport.
VINERI MA MANCAT RAPIDU DE VREO 2000 DE LEI.
DUMINICA STEAUA DE VREO 650 DE LEI, PRESIMT CA MA CAUTA NOROCU E PE-APROAPE CUM SE SPUNE.
MECIURI FARA MIZA GEN LOCU 7 CU LOCU 12 NU MAI JOC CA-S DE 1X2 DOR LA GOLURI L-E MAI IAU,DE FAPT JOC ZILNIC UN BILET CU 4-6 JOCURI CEL PUTIN COTA 2 CU 1SAU2 LEI CA SA NU-MI PARA RAU DUPA BANI, DA CAND SA EPUIZEAZA BUGETU" ASTA DE JOACA LA SHTO BAG UN BILET DE 2-3 MECIURI COTA5-7 CU 10LEI CA SA REFAC BUGETUL.
SPER CA NU TE-AM PLICTISIT CU POVESTILE MELE,CA-N ALTA PARTE NU PREA SCRIU CA-S MULTI NOVICI ORI PUSHTANI CARE SE IAU DUPA CLASAMENT SI NUME SI DACA L-E IESE ODATA NU MAI AI LOC DE EI MARI CUNOSCATORI SI CAND PIERD PE ALDE 1,40-1,60 ZIC CA A FOST BLAT.

Daniel spunea...

ma repet: de ce nu-ti faci cont la case de pariuri online? (pinnacle au cote f mari, bet365 interfata in limba romana, un live excelent si un bonus de 200 de lei, etc)si incearca sa joci un singur meci pe bilet. ai dat destule cote foarte bune aici pe blog si e pacat sa le irosesti in meciuri combinate.
bafta maxima !

ION spunea...

Asa-i Dane, da ma gandesc si invers ca ma-nbarlig odata si se duce drcu tot ca stii cum e la astea ca la barbut hai la pace hai inca o gheara poate ma scot si tot asa.
an alta ordine de idei seara cand mai pierd timpul pe la calculator mai iau si cate ceva de trascau si stii cum e cand esti nitzel atins curaju-i maxim.
de fapt astea sunt doua din principiile pariorului(si ale mele) nu paria la nervi sau daca ai baut ca tinzi sa te crezi infailibil atotstiutor,si a doua zi mi-e sa nu ma uit in cont ca milogul in traista.
si-n perioada asta de iarna am stat cam prost cu banii si de asta mai fac artificii de astea cu 4,5,6 meciuri tari cu 1 leu 2 acolo da sa stii ca meciurile nu le iau dupa ureche sau la panou in agentie ma documentez putin cam care-i interesul fiecareia ,miza ,forma si la noi ma uit si la cine va arbitra.

p.s. urata etapa azi putine goluri pana-n pauza,sper dupa sa ploua cu ele.